جبهه فرهنگی راه نور

باسلام هدف ما=ترویج فرهنگ ایثار شهادت وهمگام سازی عناوین روایتگری واطلاع رسانی وجذب راویان دفاع مقدس می باشد

باسلام هدف ما=ترویج فرهنگ ایثار شهادت وهمگام سازی عناوین روایتگری واطلاع رسانی وجذب راویان دفاع مقدس می باشد

جبهه فرهنگی راه نور

سخن از احساسی واحد و اعتقاد به هدفی مشترک همواره همان چیزی بوده و هست و خواهد بود که علت گردهم آمدن جمعی را فراهم می آورد. حسی مرکب از تنفر و عشق. حسی شبیه بلاتکلیفی. شبیه دودلی میان دوراهی.

و اینجاست که آن تنفر ملال آور جایش را به عشقی خنک و لذت بخش می دهد. آن سرزمین و آن مردمان در ذهنت مجسم می شوند و عاشقانه به آنها می اندیشی. کسانی که آسمان و دریا از آنان درس وسعت می آموزند و به آنان رسیدن رویای شبانگاهت می شود. و شاهد هم همان هدف مشترک.


این حس و هدف مشترک بود که جمعی را گرد هم آورد. جمعی که چراغ هدایت و کشتی نجات را تنها راه آسمانی شدن می دانند. کسانی که آن دستان یاریگر را می شناسند و در تلاش شناخت و شناساندن آنان هستند. همانها که عاشقانه چشمان سحرانگیر دلدار را دیده اند و بیستون بیستون به پای شیرین جهان جان داده اند. آری هرکس قد و قامت سرو بی همتای هستی را ببیند اختیاری برایش نمی ماند و مطیع بی چون و چرای صاحب دلش می شود. اینجا همان جایی است که در پی دیدار الف قامت دوست هستند و در این راه دست به دامان دوستان دوست شده اند. دوستانی که شهیدند، یعنی شهود کرده اند و دیده اند دلدار را. و ما باید پای درس آنان بنشینیم تا موی و روی و قد و بالا و لبخند و چشمان محبوبمان را برایمان شرح دهند. از صدایش بگویند از صوت قرآنش از ...

پس تو نیز اینچنین عشقی مقدس را داری به ما ملحق شو و عهدی دوباره ببند. که

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (احزاب / 23)

پس دست در دست هم هرکدام در هر جایگاه به قدر توان وظیفه ای در قبال آن برخی که به شهادت رسیده اند داریم. و ما اینجا در سنگری مجازی سعی در ادای دین به آنان را داریم. هر چند در این سنگر به روی تمام عاشقان شهادت باز است و ما همواره نیازمند توان همسنگران جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی می باشیم. باشد تا دست مهربان آنان همواره بر سر دوستدارانشان سایه مهر و نوازش بیفکند.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

 

«اردشیرثابت، روزنامه نگار سیاسی»
 

کسی نفهمید از سر ایران چه خطـــــری گذشت!
سال ۱۴۰۰، سالی بود که کلید نابودی ایران باید فشــــرده میشـــد و فشرده هم شـــد،
اما عمل نکــــرد!
سناریو به اندازه ای ماهرانه چیدمان شـــده بود که کسی شک نکرد ماجـــراهای شــرق ایران کلیــــد آغاز ماجراهای شمالغـــرب آن است .

گاهی شعبده باز به اندازه ای سـریـــــــع حرکتش را انجام میدهد تا فرصت فکرکردن را از تماشاگر بگیــــــــــــرد!!
مــــردم ایران ناگاه دیـــدنــد درشرق کشورشان یک مشت طالب وحشی از پشت کوهها و از دلِ غـارهــا؛ با چــــهارتا کلاشینکـــــــــف زنگ زده و دمپایی به پا و عبا بر دوش یک کشور پهناور به گسترهٔ افغانستان را تسخیر کردند .
بسیاری ازتحلیلگران ایرانی نفهمیــدنـــد چـی شـــــــد!
چی شـــــــد اشـرف غنی و آمـــــــــــریکا افغانستـان را دودستی در سینی پیشکش طالبان پابرهنه کردنـــــــــــد.
باید بچگانه فکر کنیم که یک گروه پابرهنـــــــــــــه که تنها ســــــــــــــلاح سنگیــن شان کلاشینکف روســـی و نهایتأ تیربار است، بتوانــد بسادگی بدون تبانی با دولت مرکـزی شهربه شهر یک کشــــــور و ارتش آن را تسخیـــر کننــد!
فردای سقوط کابل، احــــمد مسعود جلوی چشــم همگان به پنجشیــر میرود تا جبهــه مقاومت ملی را تشکیل دهـد
از این جایِ سناریو مهـــــــم است خوب دقت کنیــــــد تا بفهمید تمام سناریوی طالبان برای ایران طراحی شده بود
احمد مسعــــود توانست یک محــــــور پان پارسیستی (نه پان ایرانیستی) را شکل دهد
این نکته بسیار مهم است که بدانیــــد پان پارسیسم کاملأ ضد ایرانشهری است و دقیقا در راستای *طــــرح لوئیس* حرکت میکند، محدود کردن ایــــران به یک قوم پارس و نامگـــذاری این کشـــور بنام پرشیا بخش مهــــــم طرح لوئیس است، احمد از اتحاد پارس سخن میگفت و این خوشایند ملیگرایانی آمد که پشت پرده را نتوانستنـــــــد ببیننــــــــــــد.
ناگاه درمیان ایرانیان شور و هیاهویی افتاد که ایران باید به افغانستان لشگرکشی کند و به احمـــــــد مسعود برای نابودی طالبان کمک کنـــــــد
در نما خواسته قشنگ و ملی ای بود برای همین هم ناگاه احمد مسعــود تبدیل به یک قهرمان ملی شد و فشاربرای دخالت ایـــران در افغانستان فزونی یافت تا جایـــــی که مــردم حکومت را به خیانت در ماجـــــــرای افغانستان و همدستی باطالبان متهـــــم کردنـــــــد!!؟
اگر فهیم دشتی، سخنگوی جبهـــــــــــه مقاومت ملی افغانستان آن سخنان گاف دار مبنی بر پشتیبانــــی از تجزیه طلبان کرد را بر زبان نمیاورد، چـــــه بسا نقاب از چهـــــرهٔ ایشان حالاحالاها نمی افتاد
تنهاچندی از ماجراهای شرق ایران نگذشتـــــــــه بود که ماجراهای شمالغرب ایــران در قفقاز کلیـــــــد خورد!
جمهـــوری باکو نقاب از رخ ایران ستیز خود برداشت و آشکارا ادعاهای خاکی علیه آذرپایگان اصیل و ایران را مطرح کرد
رانندگان ایرانی درجاده های ترانزیت ارمنستان بازداشت و مرز ارمنستان با ایران به خطــر نابــــودی افتاد
زمانیکه حجـــم انبوهی از نیروهای مسلـــــح و ارتش کشور جهت انجام رزمایش اقتدار به مرز گسیل شدند ناگاه همه چیــــز بسان یک مکاشفه یوحنا آشکار شد و ترفند پلید شعبده باز آشکار گشت!
سناریو کشاندن ارتش ایران در باتــــلاق افغانستان برای خالی شــــــــــــــدن مرزهای شمالغرب از نیروهای مسلح و پدافند کشـور بود
آنها قصـــــد داشتند با یک سناریــوی بسیار طبیعی و ماهرانه ایرانیان را به باتلاق افغانستان بکشانند تا در پدافند از شمالغرب ناتوان بمانند اما گمان نمیکردند ایرانی ها فریب شان را نخورند.
شایــــد اگر هر ملتی بـــود، بسادگی فریب این سناریوی بی نقص را میخورد؟
خطری که از زیر گوش ایران گذشت را بسیاری هنــــــــوز متوجه رخ دادن آن نشــــده انـــــــد.
بی تردید ایران را دست خدا دراین توطئه پاس داشت
نسخه نابودی این کشـور بسیار پیشتر در اتاق های فکر اتحادیه ایران ستیزان نوشته شده است، بسیاری هم فریب این نسخـــــه را خوردند اما نهایتأ ایران بود که پیـــــروز شـــــــد.

ما بیـداریـــــــــم ؛
امام خمینی :پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیبی نرسد
چون تورانوح هست کشتیبان زطوفان غم مخور
*زنده باد ایران عـزیـز*…

jfrn.ir جبهه فرهنگی راویان نور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۷
مجید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی