جبهه فرهنگی راه نور

باسلام هدف ما=ترویج فرهنگ ایثار شهادت وهمگام سازی عناوین روایتگری واطلاع رسانی وجذب راویان دفاع مقدس می باشد

باسلام هدف ما=ترویج فرهنگ ایثار شهادت وهمگام سازی عناوین روایتگری واطلاع رسانی وجذب راویان دفاع مقدس می باشد

جبهه فرهنگی راه نور

سخن از احساسی واحد و اعتقاد به هدفی مشترک همواره همان چیزی بوده و هست و خواهد بود که علت گردهم آمدن جمعی را فراهم می آورد. حسی مرکب از تنفر و عشق. حسی شبیه بلاتکلیفی. شبیه دودلی میان دوراهی.

و اینجاست که آن تنفر ملال آور جایش را به عشقی خنک و لذت بخش می دهد. آن سرزمین و آن مردمان در ذهنت مجسم می شوند و عاشقانه به آنها می اندیشی. کسانی که آسمان و دریا از آنان درس وسعت می آموزند و به آنان رسیدن رویای شبانگاهت می شود. و شاهد هم همان هدف مشترک.


این حس و هدف مشترک بود که جمعی را گرد هم آورد. جمعی که چراغ هدایت و کشتی نجات را تنها راه آسمانی شدن می دانند. کسانی که آن دستان یاریگر را می شناسند و در تلاش شناخت و شناساندن آنان هستند. همانها که عاشقانه چشمان سحرانگیر دلدار را دیده اند و بیستون بیستون به پای شیرین جهان جان داده اند. آری هرکس قد و قامت سرو بی همتای هستی را ببیند اختیاری برایش نمی ماند و مطیع بی چون و چرای صاحب دلش می شود. اینجا همان جایی است که در پی دیدار الف قامت دوست هستند و در این راه دست به دامان دوستان دوست شده اند. دوستانی که شهیدند، یعنی شهود کرده اند و دیده اند دلدار را. و ما باید پای درس آنان بنشینیم تا موی و روی و قد و بالا و لبخند و چشمان محبوبمان را برایمان شرح دهند. از صدایش بگویند از صوت قرآنش از ...

پس تو نیز اینچنین عشقی مقدس را داری به ما ملحق شو و عهدی دوباره ببند. که

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (احزاب / 23)

پس دست در دست هم هرکدام در هر جایگاه به قدر توان وظیفه ای در قبال آن برخی که به شهادت رسیده اند داریم. و ما اینجا در سنگری مجازی سعی در ادای دین به آنان را داریم. هر چند در این سنگر به روی تمام عاشقان شهادت باز است و ما همواره نیازمند توان همسنگران جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی می باشیم. باشد تا دست مهربان آنان همواره بر سر دوستدارانشان سایه مهر و نوازش بیفکند.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

۱۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

ذوالنور گفت: اصول‌گرایان اگر خواستار پیروزی بر روحانی هستند باید از یک کاندیدا حمایت کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ذوالنور گفت: اصول‌گرایان اگر خواستار پیروزی بر روحانی هستند باید از یک کاندیدا حمایت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۹
مجید

ثبت رکورد ۸۸۰ متر حفاری طی یک هفته در مترو، جدیدترین عملکرد شهرداری تهران است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۵
مجید

شب‌های پایتخت میزبان میهمان‌هایی شده که بساط عیش و نوش‌شان ما را به یاد طاغوت می‌اندازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۱
مجید

رقص زن نیمه‌برهنه در مکانی مقدس!/ ماجرای تبلیغات عجیب و غریب تلگرامی

خبرنگاری که عکس‌های مینو خالقی را بازنشر داده بود،‌ دستگیر شد. حالا این سوال پیش آمده که وقتی چنین توانی برای اعمال فیلتر و کارهای سلبی هست، چرا با گردانندگان سایت‌ها و کانال‌های مستهجن و تقلبی برخورد نمی‌شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۶
مجید

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در سخنانی در برابر مجلس این کشور به تمجید از حضور گسترده مردم این کشور در انتخابات پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۲
مجید


امام ما در یک سال آخر حیات‌شان بارها به آن تأکید می‌کرد و متقابلاً پرهیز می‌داد از آن چیزی که در مقابل اسلام ناب است؛ «اسلام آمریکایی»، اسلام مرفهین بی‌درد، اسلام زورمداران.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۵
مجید


سولیوان، آخرین سفیر آمریکا در ایران، در کتابی به نام «ماموریت در ایران» به روابط آمریکا و شاه در برهه انقلاب، تحلیلش از انقلاب اسلامی، شخصیت فرهمند امام خمینی و ... می پردازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۲
مجید

معلوم نیست چرا هر زمان دولت ایران به فکر تعامل سازنده با کدخدا می‌افتد، به حمایت از تروریسم متهم می‌شود؟ چه آن روزها در دوران اصلاحات؛ چه امروز و در دولت تدبیر و امید. همیشه هم روحانی هست!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۰
مجید

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه دولت برای نجات برجام از شکست مطلق، چاره‌ای جز مذاکرات و تبعیت بیشتر و بیشتر از ایالات متحده نمی‌بیند، گفت: این موضوع را آمریکایی‌ها هم خوب می‌دانند و برای همین هم این بار رفتارهایشان را به بهانه مبارزه با تروریسم آغاز کرده‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۶
مجید


انصاری در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر حضور طولانی مدت رهبر سابق طالبان در ایران گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۳
مجید