جبهه فرهنگی راه نور

باسلام هدف ما=ترویج فرهنگ ایثار شهادت وهمگام سازی عناوین روایتگری واطلاع رسانی وجذب راویان دفاع مقدس می باشد

جبهه فرهنگی راه نور

باسلام هدف ما=ترویج فرهنگ ایثار شهادت وهمگام سازی عناوین روایتگری واطلاع رسانی وجذب راویان دفاع مقدس می باشد

جبهه فرهنگی راه نور

سخن از احساسی واحد و اعتقاد به هدفی مشترک همواره همان چیزی بوده و هست و خواهد بود که علت گردهم آمدن جمعی را فراهم می آورد. حسی مرکب از تنفر و عشق. حسی شبیه بلاتکلیفی. شبیه دودلی میان دوراهی.

و اینجاست که آن تنفر ملال آور جایش را به عشقی خنک و لذت بخش می دهد. آن سرزمین و آن مردمان در ذهنت مجسم می شوند و عاشقانه به آنها می اندیشی. کسانی که آسمان و دریا از آنان درس وسعت می آموزند و به آنان رسیدن رویای شبانگاهت می شود. و شاهد هم همان هدف مشترک.


این حس و هدف مشترک بود که جمعی را گرد هم آورد. جمعی که چراغ هدایت و کشتی نجات را تنها راه آسمانی شدن می دانند. کسانی که آن دستان یاریگر را می شناسند و در تلاش شناخت و شناساندن آنان هستند. همانها که عاشقانه چشمان سحرانگیر دلدار را دیده اند و بیستون بیستون به پای شیرین جهان جان داده اند. آری هرکس قد و قامت سرو بی همتای هستی را ببیند اختیاری برایش نمی ماند و مطیع بی چون و چرای صاحب دلش می شود. اینجا همان جایی است که در پی دیدار الف قامت دوست هستند و در این راه دست به دامان دوستان دوست شده اند. دوستانی که شهیدند، یعنی شهود کرده اند و دیده اند دلدار را. و ما باید پای درس آنان بنشینیم تا موی و روی و قد و بالا و لبخند و چشمان محبوبمان را برایمان شرح دهند. از صدایش بگویند از صوت قرآنش از ...

پس تو نیز اینچنین عشقی مقدس را داری به ما ملحق شو و عهدی دوباره ببند. که

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (احزاب / 23)

پس دست در دست هم هرکدام در هر جایگاه به قدر توان وظیفه ای در قبال آن برخی که به شهادت رسیده اند داریم. و ما اینجا در سنگری مجازی سعی در ادای دین به آنان را داریم. هر چند در این سنگر به روی تمام عاشقان شهادت باز است و ما همواره نیازمند توان همسنگران جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی می باشیم. باشد تا دست مهربان آنان همواره بر سر دوستدارانشان سایه مهر و نوازش بیفکند.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
کد خبر: 94032413773
یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
dehghan10_2.jpg

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دولت به دنبال به نتیجه رساندن نتایج مذاکرات به هر بهایی نیست و در هیچ شرایطی شروط تحمیلی را قبول نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس، سردار دهقان امروز (یکشنبه) در مراسم دومین سالروز انتخاب دولت تدبیر و امید در شیراز، گفت: بارها در مسئله هسته‌ای گفته شده که کشورها و ‌قدرت‌های بزرگ خود درخواست مذاکره با جمهوری اسلامی ایران را داشته‌اند.

وی با تصریح اینکه امروز تیم مذاکره کننده ما از موضع عزت و قدرت در نشست‌ها حاضر می‌شوند، افزود: دستگاه دیپلماسی با استدلال و تکیه بر موازین قانونی حقوق خود را دنبال می‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سرمایه اصلی جمهوری اسلامی ایران را انقلاب و ولایت عنوان و اضافه کرد: کسانی که ادعای ولایتمداری می‌کنند، ببینند موضع ایشان در خصوص مسائل سیاست خارجی به ویژه مذاکرات چیست و مبادا جلوتر از رهبر انقلاب حرکت کنند.

دهقان با بیان اینکه ملت ما از آغاز انقلاب تاکنون هزینه واژه استقلال را داده است، تصریح کرد: 36 سال است ملت ما در مقابل تحریم‌ها ایستاده و استکبار تنها به دنبال این است که برای یکبار هم که شده پس از انقلاب بتواند ملت ایران را تسیلم خود کند و او را به زانو درآورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی دولت تدبیر و امید در یازدهمین دوره انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره و عنوان کرد: دولت یازدهم برآمده از اراده ملتی است که آگاهانه یک مسیر انقلابی را تعیین کرده‌اند.

وزیر دفاع دولت تدبیر و امید این دولت را نقطه آغاز برای یک رویش و حرکت جدید دانست و گفت: هیچ هدف متعالی بدون یک عزم و اراده قاطع تحقق پیدا نمی‌کند و ملت ما در طول تاریخ این را نشان داده که بسیار هوشیارند و آگاهانه حرکت می‌کنند.

دهقان اضافه کرد: ملت ما در سال 92 شرایط سخت اقتصادی، بی ثباتی روحی و روانی حاکم بر فضای کسب و کار، سیاست‌های متحول پولی و ارزی و رکورد اقتصادی را تجربه کرده بودند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از این موضوع که تلقی و برداشت درستی از اعتدال در کشور ما نمی‌شود، برگشت به قانون را مهمترین ویژگی اعتدال برشمرد و گفت: دولت و نظام اساسا همه حرکت‌های سیاسی و اقتصادی خود را در چارچوب مقررات قانونی انجام می‌دهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اعتدال را به معنای پرهیز از تصمیمات فردی و یک‌شبه تصمیم گرفتن نسبت به امور بدون توجه به پیامدها عنوان کرد و گفت: اعتدال از نظر دولت سپردن امور به متخصصین شایسته است.

دهقان افزود: اعتدال به معنای اهتمام‌ورزی و اهمیت به خرد جمعی است و تدبیر و امید به این معناست که پویایی جامعه در گرو وجود یک فضای امن و اطمینان‌بخش نسبت به صحت مسیر انتخاب صحیح است.

وی بیان کرد: همه همت دولت بر این بوده که کاری نکند که فضای امید ایجاد شده در جامعه مخدوش شود، بلکه باید با تمام توان در جهت ارتقا عزت و اقتدار این ملت گام برداریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداختن به مسائل اساسی جامعه بدون حاشیه را موضوع جدی و در دستور کار دولت دانست و گفت: دولت بنای خود را بر حل مسائل و مشکلات حوزه اقتصاد، معیشت، دفاع امنیتی، مدیریت جامعه و حل مسئله هسته‌ای گذاشته است.

دهقان با بیان اینکه کسانی در کشور هستند که تلاش می‌کنند در دل مردم یأس و ناامیدی ایجاد کنند، گفت: دولت بارها اعلام کرده که نه تنها نقد را می‌پذیرد که فضای لازم برای آن را ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دولت تنها نسبت به بداخلاقی و بی انصافی دیگران واکنش نشان می‌دهد و نه انتقاد، خاطرنشان کرد: امروز فضای نقد جامعه باید منجر به افزایش اعتماد مردم نسبت به مسئولین شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همچنین به تشریح فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته پرداخت و در این خصوص گفت: دولت یازدهم در بازه زمانی دو ساله توانسته کلیه آثار تحریم را مدیریت کند، به گونه‌ای که فضای زیست جامعه ما متأثر نشود.

دهقان افزود: امروز به رغم همه محدودیت‌های مالی، دولت توانسته کالاهای اساسی را ذخیره کند و همچنین موفق به نداشتن کسری بودجه شده است.

وی عنوان کرد: تمام مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت تا پایان سال 94 و 95 به نتیجه خواهد رسید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز نرخ رشد تورم به شدت کنترل شده، گفت: از آغاز فعالیت این دولت تاکنون بیش از 6.8 میلیون توریست وارد ایران شده است.

وی همچنین با تشریح عملکرد آمریکا در بروز تنش‌های سیاسی در دنیا، گفت: امروز آمریکا و اسراییل با ایجاد جریان‌ها و جنگ‌های نیابتی به اهداف خود تحقق می‌بخشند و ثبات منطقه و امنیت آن را دست‌خوش تغییر کرده‌اند.

دهقان تصریح کرد: پتانسیل‌های انسانی زیادی در جامعه اسلامی نهفته اما منابع مادی و زیرساخت‌های کشور اسلامی امروز به دست مسلمانان جاهل در حال نابودی است و جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو که تامین کننده امنیت است، مورد اهتمام کلیه کشورها قرار گرفته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
مجید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی