جبهه فرهنگی راه نور

باسلام هدف ما=ترویج فرهنگ ایثار شهادت وهمگام سازی عناوین روایتگری واطلاع رسانی وجذب راویان دفاع مقدس می باشد

باسلام هدف ما=ترویج فرهنگ ایثار شهادت وهمگام سازی عناوین روایتگری واطلاع رسانی وجذب راویان دفاع مقدس می باشد

جبهه فرهنگی راه نور

سخن از احساسی واحد و اعتقاد به هدفی مشترک همواره همان چیزی بوده و هست و خواهد بود که علت گردهم آمدن جمعی را فراهم می آورد. حسی مرکب از تنفر و عشق. حسی شبیه بلاتکلیفی. شبیه دودلی میان دوراهی.

و اینجاست که آن تنفر ملال آور جایش را به عشقی خنک و لذت بخش می دهد. آن سرزمین و آن مردمان در ذهنت مجسم می شوند و عاشقانه به آنها می اندیشی. کسانی که آسمان و دریا از آنان درس وسعت می آموزند و به آنان رسیدن رویای شبانگاهت می شود. و شاهد هم همان هدف مشترک.


این حس و هدف مشترک بود که جمعی را گرد هم آورد. جمعی که چراغ هدایت و کشتی نجات را تنها راه آسمانی شدن می دانند. کسانی که آن دستان یاریگر را می شناسند و در تلاش شناخت و شناساندن آنان هستند. همانها که عاشقانه چشمان سحرانگیر دلدار را دیده اند و بیستون بیستون به پای شیرین جهان جان داده اند. آری هرکس قد و قامت سرو بی همتای هستی را ببیند اختیاری برایش نمی ماند و مطیع بی چون و چرای صاحب دلش می شود. اینجا همان جایی است که در پی دیدار الف قامت دوست هستند و در این راه دست به دامان دوستان دوست شده اند. دوستانی که شهیدند، یعنی شهود کرده اند و دیده اند دلدار را. و ما باید پای درس آنان بنشینیم تا موی و روی و قد و بالا و لبخند و چشمان محبوبمان را برایمان شرح دهند. از صدایش بگویند از صوت قرآنش از ...

پس تو نیز اینچنین عشقی مقدس را داری به ما ملحق شو و عهدی دوباره ببند. که

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (احزاب / 23)

پس دست در دست هم هرکدام در هر جایگاه به قدر توان وظیفه ای در قبال آن برخی که به شهادت رسیده اند داریم. و ما اینجا در سنگری مجازی سعی در ادای دین به آنان را داریم. هر چند در این سنگر به روی تمام عاشقان شهادت باز است و ما همواره نیازمند توان همسنگران جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی می باشیم. باشد تا دست مهربان آنان همواره بر سر دوستدارانشان سایه مهر و نوازش بیفکند.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

آیا انقلاب کارآمد است؟

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹ ق.ظ

 

 آیا انقلاب کارآمد است؟

 سجیل را ساختید قانع نشدند
 از مقام اول نانو گفتید قانع نشدند
از اورانیوم ۲۰درصد گفتید قانع نشدند
از فناوری لیزر گفتید قانع نشدند
از سلول های بنیادین گفتید قانع نشدند
بز شبیه سازی را نشان دادید قانع نشدند
 از قُطب پزشکی گفتید قانع نشدند
 از سیمرغ و ذوالجناح گفتید قانع نشدند
 و هزاران دستاورد…..

 آقا نمیخواهند قانع شوند؛ چرا؟
 گروهی خود را به خواب زده اند!. بیدار کردن خواب زده و آگاه کردن جاهل نمای مغرض خطاست..

 عده ای از دوستان محترم اسیر دام تحریف شده اند و فقط نیمه خالی لیوان میبینند. البته نمیتوانم کتمان کنم چون زخم های تلخ اقتصادی ارتباط مستقیم با زندگی مردم دارد، گاهی ممکن است کمبود #مقطعی روغن موجب انتحار عقلانیت و قربانی شدن انصاف در محکمه وجدان شود!

 گرچه بسیار خطاست ولی به عزیزی که اکنون در صف روغن ایستاده است بایست حق داد که رنجیده باشد و کمبود روغن که معلول سوء تدبیرها، ضعف نظارت و سوء استفاده های محتکران ضدانقلاب و مخالفان نوع دوستی است به حساب انقلاب بگذارد!

البته این مساله کوچک هم خواهد گذشت و سه ماه آینده روغن به وفور خواهیم داشت. همانطور که وفور آن نشانه کارآمدی انقلاب نیست کمبود آن گرچه نشانه ی اختلال در سیستم توزیع است ولی سنگ محکی برای کارآمدی انقلاب نیست.
ضمناً آیا با این سنگ میتوان غرب مدعی توسعه را هم سنجید؟ کمبود ماسک، راهزنی های ملی و آدم کشی در فروشگاه!!!

روشنگری برای دوستان زخم خورده لازم است ولی کافی نیست. کار و اقدام جهادی و انقلابی، برای دوستان زودرنج و کوته بین لازم است. تا پراید پراید باشد و سفره کوچک ، همراهان طالوت در کوره انقلاب و در جنگ تحریف غربال خواهند شد!

حکیم انقلاب که وجود نازنینش از گزند حسود و عنود در امان باد سال۸۹ به زیبایی فرمود: “بزرگترین مبارزه‌ی با امریکا، #خدمت به این مردم است. هر که می‌خواهد با امریکا مبارزه‌ی اساسی کند، باید به این مردم خدمت کند. هر که می‌خواهد با دشمنان این ملت مبارزه‌ی عملی کارآمد کند، با فساد مبارزه کند. ابزارهای دشمن در درون کشور و نظام ما عبارت است”

 اگر انشالله به زودی پاشنه آشیل اقتصادی نظام هم ترمیم شود (که خواهد شد) و اگر در دهه فجر از هزاران دستاورد رونمایی کنیم آیا به نظر شما کارآمدی انقلاب اثبات خواهد شد؟

پاسخ نگارنده #منفی است.
بیان دستاوردها و نمایش صعود چهل ساله برای مقابله با راهزنان حقیقت و کرونای تحریف یک ضرورت است ولی توقف در آن بیراهه رفتن است.

چرا که دستاورد انقلاب منحصر در تولد بزشبیه سازی نیست ، بلکه آرمان اصلی انقلاب اسلامی انسان سازی است.

اگر سمیه ها و یاسر ها ساخته شدند زیر شکنجه پای انقلاب می ایستند ولی اگر انسان صالح ساخته نشد در بدر آب به آسیاب دشمن میریزد و طلحه ها و طبری های میلیاردری که هیچگاه دغدغه روغن نداشته اند سوار بر جمل بی بصیرتی از آرمان های انقلاب دور میشوند. تلاش من و تو برای دفاع از انقلاب در محضر این جماعت ؛ مشتریان شبکه های ماهواره ای و فلان سلبریت میلیاردر و جاهل نمای مغرض هیچ سودی نخواهد داشت.

ذوالفقار و ذوالجناح آنگاه ارزش دارد که با تدبیر علوی بچرخد و در رکاب حسین بتازد.
مهمتر از ساخت موشک ساختن حسن طهرانی مقدم است که رهبرش آن ژنرال نظامی را پارسای بی ادعا خواند.
مهمتر از سلول بنیادین و اورانیوم ۲۰ درصد و پیشرفت های دفاعی، تربیت نام آوران گمنانی همچون کاظمی آشتیانی ها و احمدی روشن ها و فخری زاده هایی است که در پرتو انقلاب با خودباوری از تحقیر دوران پهلوی(ایرانی باید لولهنگ بسازد) عبور کردند.
عظمت انقلاب به تربیت رزمنده ای است که برای عبور از سیم خاردار از روی سیم هوای نفس خود گذشت
 عظمت انقلاب اسلامی به تربیت یافتگان مکتب توحیدی و مکتب ولایت است همچون حاج قاسم که در شعب و در بدر و در پایان خود را #سرباز_ولایت میداند!

 آری؛ برای بیان دستاورد انقلاب راه اشتباهی نرویم. انقلاب اسلامی همچنان در گام دوم انقلاب، زنده و کارآمد است و در چهل و دومین سالگرد انقلاب با تربیت انسان های صالح ، دانشمندان و جوانان جهادی و اربعینی و از جنس کاوه، همت و حججی به سمت قله در حال حرکت است.

 

ألـلَّـهُـمَــ عَـجِّـلْ لِـوَلـیِـکْ ألْـفَـرَج

با لینک نشر دهید تا شما هم در جهاد روشنگری سهیم باشید

jfrn.ir جبهه فرهنگی راویان نور
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۲
مجید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی